Nagrody

W tym kwartale zestawienie nagrodzonych  uczestników prowadzonych przez nas treningów znajduje się poniżej:

  • Ferdynand Etymski, z Jedrzejowa – uczestnik warsztatu z zarządzania zmianą – tytuł najzdolniejszego uczestnika
  • Lucyna Jemska, z Olsztyna – uczestniczka szkolenia z zarządzania zmianą – tytuł najbardziej wspiewrającego kolegów uczestnika
  • Julian Goździkiewicz, z Bytomia – uczestnik warsztatu z asertywności – tytuł najszybciej uczącego się uczestnika
  • Alicja Turska, z Tychów – uczestniczka warsztatu z negocjacji – tytuł najbardziej wspiewrającego kolegów uczestnika
  • Marek Surmacz, z Tychów – uczestnik treningu z przywództwa sytuacyjnego – tytuł najzdolniejszego pracownika
  • Natalia Jemska, z Bytomia – uczestniczka kursu z systemów oceny – tytuł najmilszego klienta
  • Czesław Bacia, z Zakopanego – uczestnik warsztatu z przedsiębiorczości i innowacyjności – tytuł najzdolniejszego uczestnika
  • Lucyna Goździkiewicz, z Jedrzejowa – uczestniczka treningu z rozwiązywania konfliktów – tytuł najsympatyczniejszego uczestnika
  • Bogdan Zapędowski, z Bielska Białej – uczestnik kursu z pracy z klientem wewnętrznym – tytuł najbardziej wspiewrającego kolegów pracownika
  • Lucja Lizut, z Międzyrzecza – uczestniczka szkolenia z kreatywnego myślenia – tytuł najbardziej zmotywowanego uczestnika
  • Piotr Historyk, z Tychów – uczestnik treningu z przedsiębiorczości i innowacyjności – tytuł najbardziej kreatywnego klienta
  • Anna Kotlinowska, z Stolarzowic – uczestniczka treningu z planowania i delegowania – tytuł najbardziej wspiewrającego kolegów pracownika
  • Piotr Antosiewicz, z Międzyrzecza – uczestnik warsztatu z systemów oceny – tytuł najbardziej kreatywnego pracownika
  • Daria Borusewicz, z Mikołajek – uczestniczka warsztatu z przywództwa sytuacyjnego – tytuł najbardziej kreatywnego klienta